Aragorn: Basszameg, mikor kikeltem az ágyból ráléptem a kedvenc kardomra és az darabokra tört...azon gondolkodom össze kéne ragasztani...lol

Elrond: A legjobb kovácsaink 4 álló nap dolgoztak azon a kardon éjt nappallá téve. Szó szerint felbecsülhetetlen az értéke... Az istenekre ember, ez vágta le Szauront!

Aragorn: Haver, ne érts félre, én is ki vagyok akadva. Hogy a fenébe fogom most átkapcsolni a TV-t ha a kanapén ülök? Egy bottal vagy valamivel? Kéne egy bot de ultragyorsan ám

Elrond:...

Gimli:(2 napja) 2 nap és megyek Mória bányáiba! Füstölt sonka és krumplipüré, itt jövök!

Narvi:(2 napja) Haver az a hely halott!

Gimli:(2 napja) Haha, jaja ez igaz de jó lesz újra látni a családot meg a régi barátokat.

Gimli:(6 órája)...Azt hittem átvitt értelemben mondod.

Narvi: (5 órája) Nanem, úgy értettem ott mindenki halott!

Legolas: (1 órája) Karma? Viccelek. Sajnálom haver.

Szauron létrehozott egy eseményt: Ork kamionosok és ember kurvák

Szauron: Szereztem egy törpe vetkőzős csajt, iszonyat poén lesz!

Bolg: Picsába, még meg kell csinálnom 800 új orkot, azért jo bulit

Szarumán:Ez a buli kurva nagyot fog szólni!

Gandalf: Szarumán...

Szarumán: Csak poénkodom, tutira nem vagyok gonosz.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilmaril.blog.hu/api/trackback/id/tr332762139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása