A leghosszab utazás is...

2011.03.17. 14:36

Üdv!

 

Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy elindítsam-e ezt a blogot. Mindezt azért mert miután átnéztem az ilyen témájú blogokat nem találtam olyat, ami csak és kizárólag ezzel foglalkozik. Nem találtam olyat, ahol a Fantasy minden aspektusát megnéznék. Persze mondhatnátok, hogy sok blog foglalkozik ezzel, de mind koncentrál valamire. Én szeretnék egy olyan helyet létrehozni, ahol jól megfér egymással a humor, a komoly fejtegetések, bemutatók és ajánlók.
 
A Fantasy minden része érdekes lehet, ezért meg kell mutatni. Hiszen egy álomvilág sohasem lehet véges. Emlékezzünk a Végtelen Történetre ahol Fantáziaország határai akkorák, amekkorák a mi korlátaink, ha szárnyal a képzeletünk, akkor Fantáziaország határai is végtelenek. Ezért csak, annyit tudok mondani, hogy mindegy, hogy mit olvasunk, nézünk vagy hallgatunk, ha már csak egy kicsit elgondolkodunk, akkor alakot adunk a történeteknek, ami a szívünkben, a lelkünkben él.
 
Előre bocsátom az oldalon megjelenő saját cikkek az én véleményemet tükrözik és azt, amit gondolok a cikk témájáról. Ha valaki kiegészítené valamivel tegye nyugodtan, várom a kommenteket és üzeneteket.
 
Köszöntő soraimat Zsákos Bilbó szavaival zárnám, remélem ez a blog is hosszú útra indul ma:
 
„Veszélyes dolog kilépni az ajtón, Frodó. Csak rálépsz az Útra, és ha nem tartod féken a lábadat, már el is sodródtál, ki tudja, hová.”

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilmaril.blog.hu/api/trackback/id/tr22747232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása